neděle 21. července 2013

Vždycky jsem chtěla psát otevřeně. Bez obalu. Chtěla jsem psát o lásce, pocitech, zážitcích. O všem přesně tak, jak to cítím a jak se to skutečně událo. Vcházím do české blogspotové sféry, jsem dívka, která nemá obal.

Možná se Vám to bude zdát divné, ale i dívka bez obalu má slušné vychování, proto mi teď dovolte, abych se Vám v pár bodech představila:

  • Jsem šestnáctiletá drzá holka.
  • Miluji špagety na tisíce způsobů (jen ať jsou bez sýra, hub a uzenin).
  • Jakožto blíženec jsem dívka dvou tváří - nesmělé a divoké Ká se ve mně neustále perou, však uvidíte.
  • Jednou, až dospěji (jestli vůbec!), ze mě bude bohémská novinářka. Teď jsem "jen" bohémská středoškolačka.

To by pro začátek stačilo. Nemusím se hned od začátku před Vámi producírovat úplně odhalená, že. Na to ještě přijde čas. 

2 komentáře:

  1. písať bez obalu - tak je to najlepšie! a máme podobný vkus na špagety :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Díky!

      Někdy tě, jako prvního komentujícího, na špagety pozvu. I když jen virtuálně ;)).

      Vymazat